NewsletterYour E-mail Address:

  Subscribe
  Un-Subscribe



  pasek od alternatora co ile wymieniać Matiz Strona Główna          OWG Wrocław          owoc Banan          own blog          Owen Robert          523 620626


Menu hotele wiedeń – hotele we wiedniu pasek jaką średnią liceum pasek rozrządu ceny PASEK DO SPODNI DAMSKI PASEK ROZRZĄDU SEAT Pasek Pamiętniki pasek postępu paszport Leszno ile się czeka owca Ile de France owoce i warzywa zagadki Archiwum Misja
Login here
Uid 
Pwd
            
                     
         

 

Search This Site
two or three keywords

          
Tell a Friend About This Web Site!

Your Email  
Friend's Email
Message

     

                                       

                                                                                                                                     

 
Welcome to ArticleCity.com

hotele wiedeń – hotele we wiedniu


Espero chyba trochę za długie i za mocne dla mnie na początek ^^ Po drugie trochę jakoś nie jestem przekonany do marki Deawoo...
co do esperaka to może być za długie, raczej nie za mocne. Sam mam matiza lat parę i po niecałym roku jazdy brakuje pod pedałem, a czasami przydaje się przy włączaniu do ruchu itp. Co do przekonania do marki.. U mnie w matizie raz poleciał uszczelniacz półosi i ze skrzyni ciekło - to była chyba najdroższa usterka. Poza tym układ zapłonowy jest chyba najsłabszym punktem. 2x musiałem wymienić palec i kopułkę rozdzielacza zapłonu bo je "zjadło", ale to koszt rzędu kilkunastu złotych. Po 7 latach wymieniałem akumulator bo już nie zawsze chciał zakręcić silnikiem. Podciągałem raz pasek od alternatora bo piszczał, progi troszkę zjada przy tylnych kołach. Oczywiście pozostały jeszcze standardy - świece, olej itp (części tanie).
Wg. mnie matiz spoko jak na pierwszy wozik, jest taki prosty że nie ma co się w nim psuć (mam najuboższą wersję).
Wady:
- mógłby albo z litr mniej palić albo mieć lepsze osiągi
- na forach piszą że sypie się jakiś czujnik optyczny przy rozrządzie (to już większy koszt), mi osobiście się nie zdarzyło (tfu tfu), ale brat cioteczny to miał :-P

Podsumowanie:
Jeśli preferujesz coś mniejszego to matiz będzie lepszy od espero, a jak coś większego to esperaka - jak zagazowany to koszt jeżdżenia będzie dość niski, nie wiem jak z jego awaryjnością ale części raczej tanie do tego są.

kolego mialem podobny problem ze swoim matizem,jakis miesiac temu zauwazylem cos podobnego,piski itp z okolic silnika,muj matiz tez ma 50000km,wymienilem pasek klinowy alternatora i problem znikl,po prostu pasek byl popekany i w miejscu pekniec zaczela trzec guma o gume,prawdopodobnie pasek alternatora w twoim aucie prosi o rente
pozdro

Ładowanie jest na niskim poziomie 12,8 V - więc czasem świeci lekko kontrolka ładowania.
Wymieniłem pasek i naciągnołem go ale nic się nie zmieniło.
Więc pozostaje wyjąć alternator i wymienić szczotki i regulator.

1. Jak wyjąć alternator? Nie chodzi mi o to gdzie się znajduje i jakich kluczy użyć oraz jakie kable odłączyć bo to oczywiste. Tylko ze względu na ilość miejsca, którędy się go wyciąga? Czy przejdzie tyłem koło rozrusznika, czy trzeba wyjąć rozrusznik , czy zdemontować tą łapę od silnika pod alternatorem?

2. Gdzie jest regulator napięcia w matizie? Czy w alternatorze czy gdzieś pozanim?
A może szczotkotrzymacz jest zespolony z regulatorem jak bywa to w niektórych modelach aut?

3. Da się wymienić regulator i szczotki bez demontarzu alternatora? Jak w niektórych autach?

Witam znawców daewoo.
Tematów o matizie i alternatorze jest wiele a mi zależy na czasie więc dopisuję się do pierwszego, który znalazłem o podobnej tematyce.

Jeśli są już jakieś tematy opisujące dokładnie interesujące mnie zagadnienia to prosił bym o linki aby nikt nie musiał się wysilać i pisać tego po raz kolejny.

Ładowanie jest na niskim poziomie 12,8 V - więc czasem świeci lekko kontrolka ładowania.
Wymieniłem pasek i naciągnołem go ale nic się nie zmieniło.
Więc pozostaje wyjąć alternator i wymienić szczotki i regulator.

1. Jak wyjąć alternator? Nie chodzi mi o to gdzie się znajduje i jakich kluczy użyć oraz jakie kable odłączyć bo to oczywiste. Tylko ze względu na ilość miejsca, którędy się go wyciąga? Czy przejdzie tyłem koło rozrusznika, czy trzeba wyjąć rozrusznik , czy zdemontować tą łapę od silnika pod alternatorem?

2. Gdzie jest regulator napięcia w matizie? Czy w alternatorze czy gdzieś pozanim?
A może szczotkotrzymacz jest zespolony z regulatorem jak bywa to w niektórych modelach aut?

3. Da się wymienić regulator i szczotki bez demontarzu alternatora? Jak w większości fiatów?

Witam serdezcnie!!!
Mam dość kłopotliwy problem z moim Mietkiem. Objawy są następujące:
- zapala na jeden (trzeci) cylinder i po dwuch, trzech obrotach gaśnie; jak zapalę go na gazie wciśniętym do podłogi to kręci się trochę dłużej ale też po chwili siędławi, zwalnia obroty i gaśnie.
Muszę jednak powiedzieć że problem zaczą się wcześniej nieco innymi objawami. Nagle w trakcie jazdy silnik stracił moc, zaczą tyrkotać i szybciej niż 80 km/h nie pojechał. Po zatrzymaniu się stwierdziłem że nie pali na pierwszy cylinder. Wymieniłem kalbe i świece ale bez zmian, dalej palił na dwa gary. Wymieniłem kopułkę i palec aparatu zapłonowego ale też bez zmian. Wtryskiwacze sprawdzone - działają. Paliwo dopływa do wszystkich. Sprężyny zaworów są całe. Przy pomiarze kompresji wychodziły cuda bo w dwuch pierwszych cylindrach była dwukrotnie wyższa od prawidłowej a w trzecim była prawidłowa. Po pomiarze kompresji jednak pali już tylko na jeden cylinder.
Powiedzcie czy mógł się przestawić rozrząd jeśli pasek jest nieco luźny ( ugina się na jakieś 1.5 - 2 cm pod wpływem lekkiego nacisku palca wskazującego). A jeśłi to nie to to co może jeszcze być przyczyną???

Na marginesie wspomnę że jakiś miesiąc temu wymieniałem u mechanika pompę płynu chłodzącego, pasek rozrządu i pasek napędu alternatora przy okazji też. Czy to może mieć z tym coś wspólnego???

[ Dodano: 2010-02-28, 18:52 ]
Dodam jeszcze że gdy jeszcze palił na dwa gary to jakby mocniej dmuchał spalinami i bardziej kopcił i smierdziało jakby olej się palił a po jeździe z tyłu czuć było jakby spaloną gumę.

Czy przy wymianie paska rozrządu trzeba wymienic coś jeszcze skoro wszytko inne jes ok. Pompa wody działa w porządku silnik cyka ładnie to chyba rozrządu też nie trzeba wymienic w dodatku że pali w trasie na prawdę niewiele 4,4l przy łagodnym obchodzeniem się z pedałem gazu. Poza tym chciałbym się dowiedziec gdzie jest ten pasek i zapytac czy to ten który jest przy alternatorze bo chyba nie. Czy wymieniając sam pasek zrobię dobrze. Proszę o pomoc.

Witam na samym początku chciałbym się przywitać

Dostałem matiza jakiś czas temu pomijam to ze miał być w super stanie ale od razu okazało się ze są przednie łożyska do wymiany, wahacze i końcówki drążków tarcze i klocki a z tylu tez niestety wszystko no ale nie o tym miało być

Jakieś trzy tygodnie temu coś zaczęło piszczeć mi jakby w alternatorze. luźny pasek ... może łożyska .... pojechałem do mechanika ... okazało się ze pasek od ładowania był całkiem "bezzebny" a do tego był taki syf ze wystarczyło przeczyścić, wymienić pasek ... łożyska były ponoć w super stanie ( jak na swój wiek oczywiście ). wszystko było ok az do wczoraj ... mianowicie pomału znów zaczyna coś piszczeć najbardziej odczuwalne jest to podczas np redukcji biegow z 4 na 3, i czasem na zakretach ... syndrom dla mnie jest taki sam jak przy naprawie 3 tygodnie temu ... jest straszny pisk po dodaniu gazu znika ...

jakieś pomysły ? co mogło sie zepsuć i ile to mnie może kosztować ? tak mniej więcej ...


 

 


Copyright 2001-2099 - hotele wiedeń – hotele we wiedniu