owoc Banan Strona Główna          OWG Wrocław          owoc Banan          own blog          Owen Robert          523 620626


Menu hotele wiedeń – hotele we wiedniu owoc dzikiej róży jak się nazywa owoc mango uprawa z pestki owoc baobabu gdzie kupić owoc dzikiej róży kupno owoc fioletową pomarszczona skórka owoc szupinkowy dzikkiej róży owoc szupinkowy dzikiej róży owoc bylicy piołuna owoc paleo witaminy owoc Pamelo witaminy umowa sprzedazy samochodu holenderskie
2 juve gr8gumbas 1 2 juve ostry
5652369
co myslicie o tym stroboskopie
wwwwszimsosnowiecpl

Newsletter Your E-mail Address:

  Subscribe
  Un-Subscribe



Login here
Uid 
Pwd
            
                     
         

 

Search This Site
two or three keywords

          
Tell a Friend About This Web Site!

Your Email  
Friend's Email
Message

     

                                       

                                                                                                                                     

 
Welcome to ArticleCity.com

hotele wiedeń – hotele we wiedniu

James, ale tam są jeszcze orzechy, bita śmietana i owoce cytrusowe (banany, pmarancze, kiwi) uwielbiam ten makaron
Ale jak zrzuce te 5kg to obezrę sie tym makaronem


Moj tata z mama robią pyszna rybe faszerowaną (dzwonki) z sosem cebulowym, mmmmmmmmmmmm, zjem duuuuuzo

- Dziękuje za pomoc- powiedział uśmiechając się. Sięgnął do skrzyni na pokładzie i podał mu dziwnie wyglądający owoc.
- Nazywamy to bananami. Proszę spróbuj.- dodał kapitan.
- Witam nazywam się Hou i jestem posłem. Dziękuje za wskazanie drogi.- powiedział lekko się kłoniąc. Po czym ruszył z kilkoma ludźmi do pałacu prosząc o audiencję.

Witam wszystkich!!!!!!!
Jakiś czas nie było mnie na forum a tu taka niespodzianka - nowa właścicielka grzywaczki :D
Witaj Onka :D Witaj w klubie :wink:
Ja też mam powderpuffkę Milvę (nazywa się tak samo jak naguska DOMINIKI :lol: :lol: :lol: :lol: ) :wink: I też jest ruda, tzn... była :wink: :lol: bo obie Milvy wyjaśniały.
Onka - a w jakim wieku jest Twoja grzywaczka?? Bo jak zdążyłam przeczytać, to w Opolu będzie już w pośredniej?? W jakim wieku ją kupiłaś? Jakiego jest koloru?? Dawaj zdjęcia!! (tu się zwracam do wszystkich właścicieli chińczyków - zamieszczajcie zdjęcia swoich pociech!! bo jak na razie widziałam tylko Nanda, Daphne i KC no i jeszcze naszą najmłodszą - Camille i do tego najpierw za żywo a dopiero potem na zdjęciach - wyjątek stanowiła Camille :wink: a jestem ciekawa jak wyglądają inne dogomaniackie grzywacze).

Jeśli chodzi o żywienie mojej Milvy - to nie mam z tym (tfu, tfu) na razie żadnych kłopotów - wciąga wszystko :D
Teoretycznie jest karmiona Eukanubą (która jej dla odmiany bardzo służy :wink: ) ale moja rodzina ma miękkie serca i rozpaskudziła mi sukę strasznie :lol: :lol: :lol:

Podam może jeszcze wykaz dosyć niekonwencjonalnych produktów spożywczych, które Milva baardzo lubi:
-suszone owoce - wszystkie, a zwłaszcza rodzynki
-surowe banany
-surowe jabłka
-surową marchewkę
-gotowaną marchewkę
-gotowane brokuły
-orzechy włoskie!!!!
-chleb pumpernikel :lol:
-sałatę :wink:
itd. jak sobie coś przypomnę, to dopiszę :lol:
Pozdrawiam
Kaśka-Dudek :D

Siema jestem teraz na diecie na mase 3g/kg białko 6g/kg wegle i jestem na cyklu na mase, po tym chce zrobic jakas diete na utrzymanie wagi nie chce tyć nie chce robic rzezby tylko poprawic definicje i co sadzicie o tej diecie???

Śniadanie w domu
Owsianka + pieczywo ciemne – woda, sok

Śniadanie 2 w szkole
Ryż (jedna torebka) + owoce – woda, sok

Obiad
Ryż, filet piersi kurczaka, surówka warzywna - napój

Po treningu
Carbo ewentualnie owoce (np. 2 jabłka, banany)

Do 40 minut po trening
3-4 jajka, 2 kromki ciemnego pieczywa, napój

Na noc:
Odżywka białkowa ewentualnie tuńczyk z oliwa z oliwek

Mirandus - rano zjada flaszke mleka z kaszka (210 ml) okolo 10tej ma deserek (pol jablka i banan), kolo 14tej flaszka ;) mleka z kaszka, kolo 16tej gdy my jemy obiad, on zjada mojej roboty zupke (tzn warzywka plus kurczak/indyk) a wieczorem po kapieli znow flaszka z kaszka. Podjada cwaniak w miedzyczasie, np gdy ja jem jogurt, albo jakis owoc, czy makaron ;-) O, uwielbia takie ryzowe wafle, ktore jadam. Wcina jak dziki to ;)
Co do pracy to bedzie dobrze, znajdzie prace, musi nie ma wyjscia ;-)

A moi chlopcy maja sie dobrze. Miko zdrowy, Maksior tfu tfu tez zdrow. A. tez ma sie dobrze. I to jest najwazniejsze :)

Uciekam, bo A. siedzi obok, a ja w kompie :)
Buziole, do jutra!


  Moje dziecko też nie soczkowe, dla niego do picia liczy się tylko woda i herbata...a z owocami to dajemy sobie radę na kilka sposobów (zwłaszcza, że owoce do ręki też nie przechodzą)

1/wrzucam mu świeże do kaszy albo budyniu- świetnie nadają się do tego maliny, jagody, banan pokrojony, jabłko starte (np płatki owsiane z jabłkiem i rodzynkami mniam)

2/dodaję do serków, a raczej serek do owoców - poprostu polewam nim owoce i tak jemy

3/robię mu tzw. fruta bomba czyli taki koktajl owocowy, którego główną bazą jest banan plus inne owoce np. banan, truskawka/malina, albo banan, kiwi, pomarańcza, albo banan brzoskwinia/morela...można dowoli kombinować dodawać suszone owoce, mleko, kefir albo troszkę soczku aby było bardziej pitne - wszystkie składniki miksuję w mikserze. Dodatkowo można posypać musli (też owocowe) albo dodać kaszkę do zagęszczenia.

4/robię kisiel z soczków

5/a dzisiaj piekę placek ze śliwkami...może też się skusi [img]/images/forum/icons/tongue.gif[/img]

Myślę, że tym niepiciem soków to nie masz co się przejmować, piszesz że je dużo warzyw...to dobrze to przecież też witaminki, a z owockami pokombinuj...w ostateczności zostają te przeciery dla niemowląt mój Jasiek do tej pory je uwielbia :-)

Janek i Franek

Dot.: bóle brzucha po stosowaniu leków
  Witam Angel1710!

Wizyta u lekarza i odpowiednie badania są w tej sytuacji konieczne.

Przy problemach z wątrobą czy żołądkiem zalecana jest najczęściej dieta lekkostrawna, z modyfikacją przyjmowania różnych składników pokarmowych (w zależności od stanu zdrowia). Ogólne jej założenia dotyczą spożywanie codziennie ok 5-6 małych posiłków, w regularnych odstępach czasu (co 3-4 godziny).
Do diety należy wprowadzić produkty lekkostrawne :ehem:: sałaty, ogórki świeże (bez skóry i nasion), buraczki, marchewkę, pietruszkę, banany, brzoskwinie, arbuzy, melony, łagodne przyprawy: koperek, natka pietruszki, kminek, tymianek, woda mineralne, słaba herbata czarna, herbatki owocowe i ziołowe.

!!Unikać należy :nie: : potrwa ciężkostrawnych (np. smażony kurczak, kotlety, smażone warzywa), nasion rośłin strączkowych, kapust, rzodkiewek, papryki, cebuli, owoców cytrusowych, jabłek, orzechów, napojów gazowanych, alkoholu, kawy (którą Pani pija i która niestety podrażnia żołądek) i mocnej czarnej herbaty oraz słodyczy:nie:.

W zależności stanu zdrowia dieta dla każdej osoby będzie inna. Dlatego po szerszą poradę zapraszam na spotkanie z dietetykiem, który ustali dla Pani najodpowiedniejszy sposób żywienia.

Pozdrawiam,
Anna Englisz


 

 


Copyright 2001-2099 - hotele wiedeń – hotele we wiedniu